کسب درآمد بدون صرف 1 ریال

کسب درآمد بدون صرف 1 ریال

کسب درآمد بدون صرف 1 ریال

کسب درآمد بدون صرف 1 ریال

wwsharer | پرداخت به ازای هر سهم

زمینه کاری:این سایت بسیار شبیه به MyFreeShares است. بعد از ثبت نام شما نیازی به فعالیت در سایت ندارید و سایت روزانه مقداری پول از سود روزانه را به نسبت پوینتی که دارید به شما پرداخت میکند(سایت یک پوینت در ازای ثبت نام در سایت به شما میدهد)و در صورت تمایل نیز میتوانید با فعالیت در سایت علاوه بر دریافت پول به تعداد پوینتهای خود افزوده در نتیجه سود روزانه شما نیز بیشتر میشود.

زمینه کاری:این سایت بسیار شبیه به MyFreeShares است. بعد از ثبت نام شما نیازی به فعالیت در سایت ندارید و سایت روزانه مقداری پول از سود روزانه را به نسبت پوینتی که دارید به شما پرداخت میکند(سایت یک پوینت در ازای ثبت نام در سایت به شما میدهد)و در صورت تمایل نیز میتوانید با فعالیت در سایت علاوه بر دریافت پول به تعداد پوینتهای خود افزوده در نتیجه سود روزانه شما نیز بیشتر میشود. برای ثبت نام بعد از کلیک روی لینک در صفحه باز شده روی Sign Up در بالای صفحه زیر بنر سایت کلیک کنید و بعد از پر کردن اطلاعات ثبت نام روی submit کلیک کنید.سپس با کلیک روی اکتیو لینک ایمیل دریافتی حساب خود را فعال کنید شما باید ایمیلی با این عنوان دریافت کنید تا عضویت شما ثبت شده باشد: Welcome to World Wide Sharer .بعد از لوگین کردن در سایت از طریق کار در قسمتهای زیر میتوانید به پوینتها و در نتیجه سود روزانه خود در ازای داشتن بیشتر سهم اضافه کنید البته سایت در ازای ثبت نام به شما یک پوینت میدهد و شما حتی میتوانید هیچ کاری در سایت انجام ندهید ولی در صورت کار نکردن درآمد بسیار کمی خواهید داشت.تمام قسمتهایی را که میتوانید در آن کار کنید در قسمت member area ، Earning Points قرارد دارد.

Inbox شما هر روز یکبار میتوانید با کلیک روی لینکهای ایمیلهای این قسمت 0.02 پوینت بدست بیاورید.

Clicks for Points شما هر روز یکبار میتوانید با کلیک روی لینکهای این قسمت 0.01  پوینت در ازای هر کلیک بدست بیاورید.

Sign-up for Points با ثبت نام در سایتهای این قسمت یک پوینت به ازای هر ثبت نام بدست بیاورید.طبق دستوری که در بالای این قسمت داده شده.(کار در این قسمت مثل my free shares است)

لینک زیرمجموعه گیری شما در قسمت Referral Link قرار دارد فراموش نکنید.به ازای هر زیرمجموعه یک پوینت بدست میاورید.هر یکشنبه ساعت 8 بعد از ظهر سایت به افرادی که بیشترین فعالیت را داشته باشند جایزه میدهد .

 

حداقل پرداخت: 10 دلار

مدت زمان انتقال به ایگولد: 10 روز

زیرمجموعه: 6 سطح 25،1،1،1،1،1% باضافه یک پوینت برای هر زیرمجموعه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد